Wednesday, December 2, 2009



VBVYGM9XGJSB

1 comment:

  1. Zdravo. Ja sam Gregor Zupanc, Maxov drug iz Sumica. Negde krajem 1998 godine ili je to bilo kasnije( ili ranije), ne secam se, sa Maxom sam se vidjao u vezi muzickog spota za neku od njegovih numera. Ja sam inace sada profesionalni reditelj a tada sam bio samo ljubitelj filma i muzike. Misu sam postovao veoma jer je neprevazidjen ekcentrik i umetnik originalne poetike i stila koji prevazilazi lokalne okvire. Saljem poruku autoru ovog bloga da moze da me kontaktira ukoliko zeli da mu prosledim ili posaljem neke demo snimke Maxove autorske i kabaretkse namenske muzike koje mi je Misa Max u tom preriodu druzenja dao i koji su kako je on meni tad rekao jedino na tom jednom jedinom cd-u pothranjeni. Ja cuvam taj cd a muziku cu rado podeliti sa postovaocima. Moj kontakt e-mail je gregorzupanc@yahoo.com

    ReplyDelete